Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Januari 12, 2013

Dipermudahkan

kita digalakkan membaca,'rabbi yassir, wa la tu assir' (maaf kalau alihbahasa kurang tepat). ianya bermaksud permohonan atau doa kpd allah, tuhan yg satu, tiada tuhan melainkanNya, utk Dia permudahkan urusan kita.

alhamdulillah, semalam urusan sy dipermudahkanNya. pada pagi hari sy melalui drp utk ac990 dgn tenang. walau pun kena lakukan semula. sebelum, semasa dan selepas drp semalam sy diberi ketenangan olehNya. saya dipermudahkanNya dgn panel yg bukan mengkritik tetapi membantu utk penambahbaikan drp saya. saya juga dipermudahkanNya dgn mendapat penyelia yg sedia membantu utk menggenggam phd insyaallah dimasa dihajati.

pada petang semalam, sy dikunjungi bbrpa pelajar. niat berkongsi ilmu memudahkan juga sy menyelesaikan tugasan lain dgn bantuan mereka. maka banyakkanlah doa kpd allah, tuhan yg satu.

Tiada ulasan: