Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Julai 05, 2010

AKNC 2010 di Melaka



selama 4hari 3 malam, para penilai bertungkus lumus drpd pagi hingga malam menilai laporan AKNC drpd bahagian, cawangan dan fakulti. tahniah kpd fsr kerana berjaya menghantar laporan utk aknc 2010.

bermula drpd 1julai sehingga 4julai,lebih 50staf yg telah dilantik penilai terlibat dgn penilaian kali ini. staf uitm yg hadir drpd hampir kesemua bahagian, cawangan dan fakulti. majoriti adalah orang lama. ined kali ini diwakili oleh saya dan pegawai eksekutif unit kualiti ined. fsr diwakili oleh encik hosni.

memang amat penat bertugas drpd jam 8.30pagi sehingga 10.30malam. saya gunakan masa 6.00ptg ke 7.30ptg utk mengurangkan stres dan kalori di gym hotel. seronok menggunakan peralatan yg baru 4bulan sampai di hotel. dukacita, setiap hari saya hanya mampu bakar sebanyak 120kalori shj (purata) berbanding kalori yg ditambah hasil sesi 6kali makan sehari. alhamdulillah, berat saya hari ini kembali kpd asal 75kg. tetapi tak seronok kebanyakannya adalah lemak.

memang setiap kali mesyuarat dan kursus, makanan adalah amat mewah. maka adalah tanggungjawab diri sendiri utk menjaga kesihatan. "Nak atau Tak Nak".jawapan di tangan kita. terima kash kpd penganjur, pihak inqka yg sudi menjemput saya lagi sebagai penilai aknc. saya pun tak ingat utk kali ke berapa. maaf ya.

Tiada ulasan: