Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Julai 10, 2010

Jadual Dah Mula Penuh

Pada awal minggu lepas seronok tengok kalender saya sehingga bulan disember 2010. banyak masa2 kosong. ianya kerana kuliah master saya dah tiada pada hujung minggu. juga kerana sem ni saya hanya mengajar satu kumpulan pjj. dan juga pada sem ini saya tiada mengajar plk.

tetapi sehingga jummat semalam, kalender utk bulan2 kecuali bulan puasa sudah mula penuh. hampir setiap minggu dah ada program. termasuklah pada hujung minggu. utk bulan puasa baru terisi program berbuka bersama peers. prg berbuka di fakulti (1), bersama alumni peers (1), bersama kumpulan penasihat akademik saya (1), bersama kumpulan pelajar srb201 (1) dan bersama kumpulan sps550 (1) belum lagi ditetapkan.

memang pada awalnya melihat kpd masa yg banyak, saya terfikir utk menyambung pengajian saya lagi. tapi, masih dok mencangok2, master atau phd. sedap jugak bunyinya, 'Cebad, PhD'. atau Dr Madya Bad atau DeBad (Debab tak sedaple). Insyaallah

Tiada ulasan: