Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Julai 26, 2010

Pelajar SRW untuk Dis 2010

petang tadi saya berjumpa dgn 4pelajar yg bercadang menjadikan saya sbg penyelia mereka utk srw655 pada semester hadapan. minggu lepas sepatutnya 3pelajar sr221 datang berjumpa saya, tetapi kemudiannya memberitahu niat asal ditukar. pada awal minggu lepas seorang pelajar jumpa saya utk diseliakan oleh saya.

jika dikira setakat ini, minima pelajar utk saya selia pd semester hadapan bagi srw bacelor adalah 5org. semester ini saya hanya mempunyai 1orang pelajar shj. yg lainnya samada ditukar kpd penyelia lain atau tidak datang jumpa saya. sudah lama saya tidak mempunyai hanya 1orang shj utk saya selia bg srw.

sebagaimana perjumpaan pertama saya dgn setiap pelajar yg ingin menjadikan saya sbg penyelia mereka utk srw, saya akan senaraikan cara saya bekerja. saya akan bgtau niat dan harapan saya terhadap mereka. saya inginkan mereka tamat pengajian dgn keputusan yg cemerlang. srw memberi peluang utk saya menambahbaik diri saya dlm tajuk2 yg akan saya selia. jika pelajar gagal utk srw, adakah penyelia juga gagal?

Tiada ulasan: