Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Julai 24, 2010

UiTM di Hati Ku

ramai ingin menjadi warga uitm. ada ingin jadi staf uitm. ada ingin jadi pelajar uitm. ada ingin jadi saudara kpd warga uitm.

proses bermula dgn permohonan. jika perlu akan ada temuduga. jika berjaya akan ditawarkan tempat di uitm sbg staf atau pelajar. jika tak berjaya, akan ada yg merayu. ada juga yg berjaya akan merayu krn ingin bertukar tempat keberadaan di uitm. bg pelajar pula akan ada yg merayu utk tukar program. jawab bos no1, sila buat permohonan baru.

ada yg berjaya jadi warga uitm tetapi tidak berperanan sbg warga uitm. jadi pekerja ttp tak bekerja. jadi pelajar ttp tak belajar. mereka ini tidak bertanggungjawab. kos semasa mereka berada di uitm perlu dibayar balik oleh mereka dgn menjalankan peranan dgn penuh amanah.

janganlah hanya uitm di hatiku shj. tunjukkanlah dgn menjalankan peranan sbg pelajar atau staf yg telah kita akujanjikan akan melakukan dgn sepenuh jiwa dan amanah.

Tiada ulasan: