Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Julai 14, 2010

Tahniah SiFE UiTM 2010

Semalam di pwtc berlangsung pembentangan sife malaysia. ianya utk memilih wakil malaysia ke Los Angeles pada pertandingan peringkat dunia 2010. Antara tetamu yg hadir adalah Menteri MITI dan timbalan menteri pengajian tinggi.

alhamdulillah, sife uitm berjaya memenangi tempat pertama. ini bermakna sife uitm sekali lagi berjaya mewakili malaysia. dan antara projek yg dibentangkan oleh sife uitm adalah projek di kuala tahan. saya merupakan seorang drpd penasihat utk projek kuala tahan. walau bagaimana pun, saya tidak dijemput ke pembentangan semalam.

saya dimaklumkan kemenangan uitm oleh pengerusi sife malaysia. beliau terkejut nama saya tidak tersenarai sebagai penasihat dan tetamu semalam. terkejut dan kurang puas hati. saya hanya mampu tersenyum. biasalah, ayam masak merah. apabila utk bekerja, amm di cari. apabila nak dpt pengiktirafan, amm ditolak tepi.

bagi saya, keadilan jika tidak sekarang, ianya akan datang jua. hanya Allah shaja Yang Maha Adil. tahun 2010 setakat ini memberi pelbagai kejayaan secara langsung dan tidak langsung kpd saya. Alhamdulillah.

Tiada ulasan: