Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Julai 14, 2010

Perjumpaan PEERS UiTM Julai 2010

Malam ini, insyaallah akan ada perjumpaan pertama pada semester ini untuk ahli peers. mereka yg berminat utk menjadi ahli peers turut dijemput sama. para alumni peers juga dijemput hadir malam ini.

antara agenda adalah pembentangan aktiviti semester lepas. turut juga akan dibentang adalah aktiviti peers utk sem ini. mungkin aktiviti dicadangkan utk sem akan datang juga akan dibentangkan.

mengikut cadangan, perjumpaan bermula pada 8malam. maka saya akan ikut cara bos saya. pada pukul 8malam tepat, saya akan mulakan perjumpaan. walau pun hanya ada sedikit sahaja kehadiran. masa perlu ditepati. peers adalah role model kan.

dukacita tiada jamuan sebelum, semasa dan selepas perjumpaan. makan dan minum ditanggung sendiri ajelah. sila makan dahulu sebelum hadir perjumpaaan (pesan kpd diri sendiri). kalau perut berbunyi semasa perjumpaan akan membuat kita jadi perhatian.

Tiada ulasan: