Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Julai 21, 2010

Semangat Yang Tinggi



Mereka ini adalah pelajar ePJJ SR113 yg mengambil SPS233 dgn saya pada sem ini. kesemua drpd mereka samada sedang bekerja atau pernah bekerja.

Mereka drpd latarbelakang berbeza spt umur, kekeluargaan dan tempat bekerja (kecuali 2 orang drpd organisasi yg sama). Tetapi cita2 dan harapan adalah sama, iaitu utk memperolehi diploma drpd uitm. jika dahulu selepas spm mereka tidak berpeluang mengikuti pengajian di uitm, sekarang melalui InED, Gerbang Ke Peluang, mereka dpt melanjutkan pengajian di peringkat diploma. doa saya mereka dapat teruskan ke peringkat yg lebih tinggi.

diploma yg bakal dipegang bukanlah memaksa kita untuk msti bekerjaya dlm bidang yg sama. pengajian di ipt adalh utk meningkatkan ilmu seseorang supaya dpt lebih menyumbang kpd peningkatan diri dan masyarakat.

Tiada ulasan: