Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Julai 05, 2010

Selamat Kembali Menjalankan Amanah di UiTM

Hari ini hari pertama sem ini di uitm shah alam. hari ini juga kuliah saya bermula pada hari isnin. semester sebelumnya kuliah saya selalunya bermula pada hari selasa. sem ini berbeza kerana saya mula mengajar semula sps 550 - sport counseling.

sem ini tiada kuliah sepenuh masa utk sps233 - accounting & finance in sport. ini kerana semakan silibus utk sr113 menawarkan sps233 pada sem ke5. maka, insyaallah, 2 sem lagi barulah saya akan mengajar sps233 secara sepenuh masa.

kuliah hari ini bermula dgn srb201. pelajar sem 2 sr221. tidak semua pelajar hadir. hari ini hanya sejam kuliah bersama mereka. esok selama 2jam pula. pada petang pula kuliah sps 550. semakan kurikulum menyebabkan hanya pelajar sr223 yg mengambil kursus. bagi saya ianya satu kerugian kpd pelajar sr221. sbg bakal pengurus, ilmu dlm kaunseling dpt membantu di alam kerja nanti.

kedua2 kumpulan sr223 utk sps550 tidak lengkap kehadiran pelajarnya. saya dimaklumkan pada asalnya ada 80pelajar. tetapi para pelajar memaklumkan kpd saya hanya 52pelajar shj. maka saya ubah perancangan pembelajaran dan pengajaran saya.

tahniah kpd kesemua pelajar yg berjaya meneruskan pengajian tinggi di uitm. jalankan amanah yg diberi dgn sebaiknya. saya doakan anda akan mendapat kejayaan dunia dan akhirat. insyaallah.

Tiada ulasan: