Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Julai 23, 2010

Majlis dan Mesyuarat

petang tadi saya ada dua majlis yg perlu saya hadiri serentak. saya tidak hadir ke majlis meraikan mantan bos. saya hadir ke mesyuarat alk. ini kerana mesyuarat alk ini adalah kali pertama saya sbg alk.

mesyuarat alk bermula jam 3ptg. majlis meraikan mantan bos mula 3.30ptg. saya andaikan saya sempat hadir ke majlis utk mantan bos saya kerana saya dimaklumkan majlis akan tamat pada 6ptg. saya jangka mesyuarat tamat jam 5ptg. kita merancang, Allah menentukan.

oleh kerana mesyuarat alk adalah mesyuarat pertama selepas agm, maka banyak perkara dibincangkan. antara agenda utama adalah bagaimana untuk meningkat keuntungan koperasi. kalau dulu dpt bagi dividen 10% setahun, maka kami akan cuba sekurang2nya utk kekalkan dividen kpd ahli sebanyak 10% setahun. jika dividen 10% dikekalkan, maka jika dividen tidak dikeluarkan dan terus dilabur ke dalam akaun, insyaallah pelaburan (eg.rm500) boleh bertambah sebanyak 100% (kpd rm1000) dlm tempoh 7.2tahun.

mesyuarat tamat pada jam 5.35ptg. saya bergegas ke hotel uitm dan tiba pd 5.45ptg. tiada rezeki saya. majlis telah tamat pada 5.15ptg kerana ramai drpd jemputan telah balik pada jam 5ptg kerana urusan keluarga.

Tiada ulasan: