Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, Julai 18, 2010

Taman Negara Kuala Tahan

Taman Negara malaysia yg merangkumi 3buah negeri,kelantan, terengganu dan pahang, adalah seluas 4343km persegi. ianya adalah hutan yg berumur melebihi 130juta tahun, antara hutan tertua di dunia.

saya mula melawat ke taman negara melalui kuala tahan, pahang semenjak 1991. sehingga sekarang, saya sudah hilang kiraan kekerapan saya berada di taman negara. tetapi jika ada tg bertanya kenapa saya suka ke sana, jawapan saya hanyalah 'pergi dan dapatkan jawapan utk diri anda'.

sife malaysia terlibat dgn projek utk meningkatkan tahap ekonomi penduduk kuala tahan melalui keusahawanan. mereka terlibat dgn projek penginapan, malam kebudayaan, pusat maklumat pelancong dan pusat ikan kelah.saya terlibat sebagai seorang penasihat di kuala tahan.

kunjungilah ke taman negara utk menikmati keindahan alam milik Allah. dan saya berdoa dgn pengalaman anda di sana, anda akan sentiasa bersyukur dgn nikmat Allah kpd kita.

Tiada ulasan: