Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Julai 31, 2010

Tahniah Mejar Rani

tahniah diucapkan kpd mejar Rani yg telah dipilih sebagai exco FAM pada petang tadi. dlm carta organisasi FAM, exco adalah pada tahap 4 selepas presiden, timbalan presiden dan naib presiden. tahniah juga kpd datuk abdullah hishan yg dilantik sbg seorang naib presiden.

mejar rani adalah alumni fsr uitm. saya berpeluang berkongsi ilmu dgn beliau dlm perakaunan. mungkin juga dgn ilmu keusahawanan. ianya pada tahun2 awal saya bersama fsr. beliau antara beberapa pegawai tentera yg melanjutkan pelajaran di fsr.

saya doakan semoga mejar rani akan menjalankan tugas dan tanggungjawab sbg seorang yg mempunyai 'pemberat' dlm menentukan halatuju bolasepak malaysia dgn penuh amanah. insyaallah, beliau akan dijemput ke fsr utk memantau perkembangan uitm sbg pusat kecemerlangan sukan utk bolasepak.

Tiada ulasan: