Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Julai 30, 2010

Bolasepak dan futsal

beberapa hari yg lalu prof kamil menulis tentang bola. beberapa minggu yg lepas seorang senior saya komen tentang mutu bolasepak malaysia dan dibandingkan dgn pemain2 pasukan bolasepak sekolah pada tahun 1982.

seorang kawan turut koen tentang mereka yg tersenarai pada pasukan 1982. saya maklumkan bhw ayah saya pada tahun pertama beliau di sekolah di kuala kangsar, beliau telah mewakili pasukan utama sekolah dan bejaya memenangi 'colors'. ianya bukan sesuatu yg mudah utk dicapai seseorang.

kawan saya komen,'patutlah saya dan adik2 saya tere berfutsal. mungkin adik2 saya.bg saya, saya hanya berupaya bermain secara suka2 shj.saya selalunya lebih dipilih sbg pengadil. kalau waktu sekolah dahulu, saya lebih kpd pengurus pasukan,pengurus minuman, dan pengurus garisan.

esok akan ada pertandingan futsal utk alumni sekolah menengah saya. kalau sempat, saya p jengok. saya sebelum inilebih sebagai 'killer sub'. perasan dan syok sendiri. apabila keadaan mendesak (tiada pemain lain yg cukup tenaga), maka saya akan dimasukkan. walau pun seminit bermain, ianya sudah memuaskan bg saya. seronok.

Tiada ulasan: