Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Julai 20, 2010

Minggu Mesyuarat

minggu ini penuh dgn mesyuarat utk saya. bermula pada 1tgh ahad, dgn sife uitm. 9pagi semalam isnin, dgn uitm holdings, 8.30mlm-11mlm tadi dgn peers. esok 2ptg dgn uitm holdings, 12.30tgh dgn td, 3ptg dgn bos, 4.30ptg dgn wakil organisasi xxx. rabu, pagi dan petang dgn ined. khamis = tak ingat. jumaat ptg dgn alk.sabtu dan ahad dgn jkkk kuala tahan.

memang jika dilihat jadual saya sebelum bulan puasa dah penuh dgn pelbagai aktiviti. spt saya sering katakan, seorang pensyarah di uitm bukan hanya memberi syarahan tetapi mcm2 lagi. sekali fikir, akan mudah stres. tetapi apabila dah biasa, insyaallah boleh terus produktif.

kuliah saya utk sport counseling dan mesyuarat dgn peers saya kongsikan bgmana pengetahuan dlm kaunseling banyak membantu saya. seorang kaunselor adalah seorang guru dan seorang pelajar. ianya bergantung kpd masa dan keadaan. dan sebagai seorang yg belajar kaunseling,kita sedar bhww kita tidak sempurna. maka kita perlu bersedia ditegur dan belajar utk sentiasa memperbaiki diri kita. senyuman saya kpd teguran atau herdikan bukanlah menghina sesiapa tetapi tanda saya mendengar.

Tiada ulasan: