Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Julai 26, 2010

SAF 2010

tadi saya pergi ambil baju saf 2010 fsr. bukan baju pengurus. alhamdulillah, kali ini dapat baju sebelum pertandingan pasukan dibawah jagaan bermain. insyaallah dpt dipakai semasa permainan nanti.

tahun ini warna cantik. hitam dgn jalur kuning dan putih. warna bendera perak. ada juga ciri2 warna peers. maka saya boleh pakai juga semasa aktiviti peers. cuma perlu 'cover'sedikit dgn jaket peers.

saya bgtau pasukan bola baling lelaki dan perempuan fsr 'harapan tidak tinggi, cukuplah maintain keputusan tahun lepas'. alhamdulillah, tahun lepas fsr juara kedua2 kategori. saya tak sempat tengok perlawanan akhir. penat sebab dah pergi ke padang drpd jam 11pagi hingga 3petang.

insyaallah, tahun ini no1 ya. tahun lepas, majoriti drpd pemain adalah drpd kumpulan pelajar yg mengambil sps233 dgn saya pada semester tersebut. tahun ni saya tak tahu. pengurus (pelajar) yg uruskan. saya? saya harap wakil pelajar dpt datang jumpa saya utk ambil 'ongkos' utk beli air mineral bergas.

1 ulasan:

olie_8 berkata...

thanx sir support kami~
btw thanx for the 'ongkos'..
ins'allah ada rezeki kami menang~