Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Mac 18, 2013

IIDEX 2013

alhamdulillah. iidex 2013 membuka tirai penyertaan saya bagi 2013. dan alhamdulillah, berjaya dapat gangsa walau pun mengharapkan minima perak atau emas.

terima kasih kpd ahli kumpulan, pn noridah dan pn jamatul. mungkin kalau masuk kategori pelajar ada peluang lebih baik? sebab kami bertiga adalah pelajar phd. seorang pelajar akaun, seorang pelajar komputer dan seorang pelajar psikologi sukan.

terima kasih juga kpd fsr yg menaja penyertaan kami. tahniah kpd para pemenang lain dari fsr dan bukan dari fsr. cuma saya sedikit terkilan hanya dapat berada di iidex pada hari jumaat sehingga tengahari shj. selepas jumaat sehingga ahad petang saya di kg gajah utk tugasan bersama ican sebagai wakil fsr.

Tiada ulasan: