Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, Mac 17, 2013

Terima Kasih Untuk Pengiktirafan

berada di kg gajah utk program ican membuat saya gembira. keadaan persekitaran yg syahdu dgn keindahan alam milik allah. kemewahan rezeki dgn makan minum disediakan 6kali sehari. dan yg paling penting dapat bersama kawan2 lama dan baru.

pada malam pertama saya ke kedai makan utk santapan malam. setelah saya bersalaman dgn kawan2 staf akademik, saya disapa oleh kawan2 bukan akademik. mereka adalah pemandu2 uitm dari pelbagai jabatan dan kampus. saya bersalaman dgn kesemua pemandu yg hadir seramai hampir 10orang. dekan saya pun turut bersalaman. mereka turut gembira seperti mana kawan2 akademik apabila berjumpa dgn saya.

semasa lab ican saya sempat bersalaman dan berbual2 dgn kawan2 lama dan baru. kawan2 dari ican. dari fakulti. dari jabatan. dari kampus. tak lupa dari pusat latihan sendiri. keselesaan dan kegembiran yg ditunjukkan mereka apabila bersama saya menunjukkan pengiktirafan dan penghargaan hubungan yg wujud antara kami. terima kasih kpd semua. terima kasih kpd polis bantuan di pintu masuk yg menunjukkan pengiktirafan dlm bentuk tabik hormat ketika saya hendak kembali ke shah alam. insyaallah kita bertemu lagi.

Tiada ulasan: