Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Mac 16, 2013

Tawaran Jawatan

semalam, rakan sekerja di tempat lama bgtau saya 'we all miss u la bad'. terima kasih kerana makluman tersebut menandakan kehadiran saya dihargai.

semalam, seorang kenalan baru bertanya jika saya berminat bertugas bersamanya. memang menarik tawaran dinyatakan. tapi saya mohon maaf sebab nak fokus kepada phd.

tadi seorang prof jumpa saya dan minta saya mohon jawatan di tempatnya. jawatan lumayan juga. beliau suruh saya hantar cv saya pada isnin ni dan hadir temuduga pada selasa ni. alhamdulillah. ketiga2 perjumpaan adalah pengiktirafan terhadap keupayaan saya. terima kasih.

Tiada ulasan: