Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Mac 06, 2013

Terima Kasih Muiz dan Nur

pada petang isnin yg lalu, saya makan senja (bukan malam) bersama dua staf q saya semasa di ined. mereka adalah muiz dan nur.

ianya sebenarnya perancangan nur untuk 'belanja' saya dan muiz sempena tarikh harijadi kami. perancangan awal pada minggu lepas tetapi saya tiada di shah alam. alhamdulillah tempat selesa, makanan sedap dan yg paling penting adalah 'company'. ahli majlis yg hadir boleh membuat tempat lebih selesa atau makanan lebih sedap. atau sebaliknya.

memang sejak saya tiada lagi di ined, saya jarang berpeluang makan bersama bekas staf q saya, insyaallah kita cuba jadikan majlis sebegini lebih kerap. bukan hanya untuk sambutan harijadi atau berbuka puasa shj.

Tiada ulasan: