Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Mac 11, 2013

Kursus Membantu Kehidupan

saya akan cuba supaya kursus asas perakaunan dan asas kaunseling dijadikan kursus wajib di uitm. sekurang2nya kursus wajib di fsr.

walau bagaimana pun ianya bergantung kpd kesedaran pihak yg mempunyai kuasa menentukan kursus utk ditawarkan. sebagaimana saya nyatakan, tengoklah youtube berkaitan kemampuan yg perlu kita ada untuk bangun dan majukan diri kita. di dlmnya menyatakan tentang pendidikan. tentang kesedaran. tentang ilmu perakaunan. ianya sudah banyak dilihat oleh orang ramai.

maka sekali lagi saya ingin cadangkan agar kursus asas perakaunan dan asas kaunseling dijadikan antara kursus asas atau wajib di uitm dan fsr.

Tiada ulasan: