Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, Mac 17, 2013

Jana dan Jimat

15-17 mac 2013 saya di pluitm kg gajah lagi. kali ini utk program ican uitm.

hampir kesemua ketua ptj uitm hadir. di peringkat pengurusan tertinggi, nc dan 3 tnc, bendahari, pendaftar, penasihat u2 dan ketua pustakawan. hampir kesemua rektor dan dekan. fsr diwakili oleh dekan dan saya.

antara objektif utama lab adalah utk memikirkan bgmana utk jana dan jimat sumber utk operasi uitm. pelbagai pandangan dan cadangan dikongsi di dlm 4 kumpulan. saya di dlm kumpulan yg diketuai oleh dekan perubatan. terkejut dan gembira saya apabila melihat berbicara dan berjenaka. biasalah, budak koleq.

saya ditugaskan sbg pembantu/sekretariat oleh kawan2 di ican. terima kasih kerana percaya dgn kemampuan saya. bersama2lah kita berjana dan berjimat bukan shj utk uitm tetapi utk mereka yg ada kena mengena dgn uitm.


Tiada ulasan: