Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Ogos 15, 2008

Bersedia Menerima Penilai AKPM

Pagi tadi, kesemua ketua unit pengurusan kualiti di induk dijemput menghadiri mesyuarat persediaan menerima kunjungan penilai AKPM pada 10 sep 2008. Tahniah kepada uitm kerana terpilih ke peringkat akhir.

Semua warga uitm mestilah membudayakan kualiti untuk memastikan AKPM milik UiTM. Pastikan kebersihan di persekitaran bangunan dan di dalam bangunan. Jaga kebersihan di dalam tandas. Pastikan surau memberi suasana selesa untuk melakukan ibadah. Pastikan pengguna kenderaan mematuhi peraturan letak kereta. Lot untuk OKU pastikan untuk OKU. Gambar2 terpilih akan dimaklumkan kepada pihak berkenaan untuk memastikan tiada angkara durja kepada niat NC. Kuliah pastikan pada masa dan di tempat sebagaimana dijadualkan. Kesemua warga uitm adalah bertanggungjawab.

Jika berniat bukan untuk tolong uitm, ikhlaskanlah untuk tiada di uitm.

Tiada ulasan: