Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Ogos 14, 2008

Wellness @ FSR

Hari ini FSR menganjurkan aktiviti 'wellness'. Tahniah FSR. Antara aktiviti diadakan adalah ceramah kesihatan dan kempen derma darah.

Saya bersemangat untuk menderma darah. Tetapi saya dimaklumkan doktor bahawa saya tidak boleh menderma kali ini. Saya telah makan lozenges dan menyebabkan darah saya tidah bersih. Bacaan tekanan darah saya juga amat tinggi. Juga tidak sesuai untuk menderma darah. Seorang kawan tidak dibenarkan menderma darah kerana tidur kurang daripada 5jam. InsyaALLAH dilain waktu saya akan cuba lagi. Setakat ini baru 44orang telah menderma darah daripada target 80 orang.

Diharapkan ramai daripada kita sedar kepentingan menderma darah. Mungkin kali ini kita memberi. Dilain kali kita pula menerima.

1 ulasan:

aiShaH berkata...

saya pun tak le derma sebab baru 4 bulan operation..