Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Ogos 06, 2008

Kampus di Khazanah Semulajadi

AlhamdulILLAH, setelah menjalankan tugas di UiTM kampus Jengka, saya dan rakan-rakan menyambung tugas di Shah Alam. Kedamaian bertukar kembali kepada hiruk-pikuk bandaraya.

Terima kasih kepada pengarah PM Dr Hilmi dan warga UiTM Jengka. Layanan dan budi tuan/puan amat kami hargai. Setiap staf uitm yang ikhlas bertugas dengan amanah memajukan anak bangsa adalah permata-permata yang amat bernilai.

Ianya kali pertama saya ke jengka. Persepsi umum, kampus jengka adalah kampus yang 'ulu'. Tetapi jika kita berpeluang ke sana, ianya adalah sebaliknya. Warga kampus sama ada staf ataupun pelajar amat maju dalam era ict. Beberapa sistem telah dibangunkan oleh warga jengka untuk pembangunan pengurusan pendidikan. Syabas warga jengka. Ini adalah bukti bahawa,'sebutir berlian walau pun dicampak ke mana sahaja, ianya akan dapat menonjolkan dirinya sebagai sesuatu yang amat berharga kepada masyarakat'.

Tiada ulasan: