Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Ogos 27, 2008

Malam Anugerah Dekan FSR

AlhamdulILLAH, semalam berlangsung majlis malam anugerah dekan fsr. Para pelajar daripada pelbagai mod pengajian fsr telah hadir. Pelajar sepenuh masa, epjj, kolej bersekutu (shahputra dan insted), plk pdrm bersama memeriahkan majlis. Hampir kesemua staf akademik dan staf pentadbiran turut hadir.

Dukacita kerana dekan terpaksa hadir tempat lain kerana urusan lebih penting. Walau bagaimana pun, majlis berjaya diadakan dengan penuh ria. Majlis membuktikan bahawa melalui tenaga yang profesional dan berkualiti, input dapat diproses menjadi output yang lebih berkualiti. Para pelajar fsr sedar bahawa pelajar fsr bukan sahaja cemerlang dalam sukan dan rekreasi, tetapi turut cemerlang dalam pengajian.

Imej fsr sebagai fakulti suka2 adalah jauh daripada realiti. Sebagai sebuah fakulti di sebuah ipt harapan bangsa, kecemerlangan dan kualiti diperlukan daripada pelajar dan staf. Budayakan kualiti dalam pengajaran dan pembelajaran melalui sukan dan rekreasi.

Tiada ulasan: