Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Ogos 20, 2008

Kemalangan Kenderaan

Seorang rakan dan saudara saya Kak Nor telah mengalami kemalangan kereta beberapa minggu yang lepas. Saya dimaklumkan tentang kejadian tersebut semasa saya bertanya tentang Kak Nor yang agak lama tidak kelihatan.

Semasa di pusat kesihatan uitm pagi ini, saya berjumpa dengan Kak Nor. Beliau menunjukkan gambar keretanya yang remuk akibat kemalangan. Punca kemalangan adalah akibat pemandu tidak menyalakan lampu isyarat untuk masuk ke lorong lain. Ini adalah sikap yang amat tidak bertanggung jawab. Kesannya menyusahkan orang lain. AlhamdulILLAH, tiada kecederaan kepada anak dan cucu2 Kak Nor. Tetapi Kak Nor patah tulang bahunya.

Saya doakan Kak Nor cepat sembuh dan dapat kembali berkhidmat di uitm. Para pelawat blog saya, "Fikirkan tentang keselamatan diri dan orang lain semasa menggunakan kenderaan. Jangan sebab kita, ramai orang lain susah".

Tiada ulasan: