Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Ogos 20, 2008

Futsal Bersama Graduan FSR

Semalam saya tidak bermain dengan rakan2 biasa saya. Semalam saya berfutsal dengan graduan FSR. Kami bermain dengan pasukan campuran HM. Perlawanan selama dua jam.Saya bermain lebih kurang 10-15minit sahaja.

Seronok bersama graduan SR. Mereka semua adalah berpangkat encik. Ramai bertugas di ISN atau MSN. Penat kerana purata umur pemain adalah 25tahun. Seronok kerana sukan dan rekreasi adalah futsal. Tidak perlu berbelanja besar untuk beriadah. Yang penting bagi saya, suasana semasa beriadah.

InsyaAllah, aktiviti ini akan saya teruskan bersama graduan SR yang hampir kesemuanya adalah bekas pelajar saya. Mereka mengucapkan terima kasih kepada saya kerana salah satu tugasan kursus saya dahulu menghasilkan simpanan untuk masa hadapan mereka.

Tiada ulasan: