Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Ogos 29, 2008

Tesis dan Penyelidikan

Tadi dua orang pelajar seliaan saya untuk SRW650 dan SRW655 hadir untuk perjumpaan berkala. Selalunya masa diambil adalah sejam ke dua jam. Saya galakkan pelajar saya berjumpa dengan secara setiap dua minggu sekali. Ini untuk memudahkan kami menjalankan tanggungjawab masing2.

Manusia mempunyai pelbagai ragam.Bukan mudah nak memuaskan hati pelanggan seperti juga hati pekerja. Manusia tidak akan puas. Jika ada sebuah gunung emas, manusia inginkan ada dua buah gunung emas. Sebagai penyelia saya inginkan yang terbaik untuk pelajar seliaan saya.

Tesis dan laporan praktikal pelajar mencerminkan kualiti pelajar. Kedua2 ini adalah dokumen bukti kualiti pelajar. Tesis pelajar juga bukti kualiti penyelia pelajar. Saya doakan pelajar seliaan saya mendapat kemudahan dalam menyiapkan SRW650 dan SRW655.

Tiada ulasan: