Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Ogos 28, 2008

Tahniah Juga Kepada Cik Suhana

Saya mohon maaf kepada Cik Su. Tahniah juga kerana menjadi pensyarah kanan. Cik Su adalah antara tenaga pengajar 'pioneer' fsr. Beliau sedang melanjutkan pelajaran di peringkat PhD.

Berbanding dengan saya, Cik Su atau Doktor Madya DM Su mempunyai cara kerja yang amat baik. Kalau saya di skel 1, maka DM Su adalah pada skel 5. Terima kasih kerana beliau banyak memperbetulkan kepincangan dan kekurangan fsr. Beliau adalah contoh (contah ikut PM Mejar Ustaz Zaid, saudara saya) seorang yang berkhidmat dengan ikhlas dan jujur serta penuh amanah untuk organisasi. Beliau bukan bekerja kerana gilakan kuasa atau pangkat. Beliau bukan bermuka2 atau seperti lalang.

Sekali lagi, DM Su. Tahniah. Teruskan ketegasan dan bertindak kerana benar. Semoga DM Su akan segera tamat PhD dan setrusnya akan dikenali dengan Prof.Madya Dr Suhana Aiman, InsyaAllah.

Tiada ulasan: