Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Ogos 20, 2008

Pemeriksaan Kesihatan

Setelah dinasihati oleh adik2 saya, saya pun ke pusat kesihatan uitm hari ini untuk melakukan pemeriksaan kesihatan. AlhamdulILLAH, tekanan darah dan degupan jantung telah kembali normal. Saya menunggu keputusan ujian air kencing dan darah.

Sebagaimana saya pernah nyatakan, saya kagum dengan rakan2 yg kuat menjalankan amanah di uitm. Seorang rakan bagitau saya bahawa sejak menjadi ahli pengurusan atasan uitm, tidak sempat untuk bercuti, seperti cuti semasa cuti sekolah sekarang. Dia juga telah lama tidak melakukan pemeriksaan kesihatan.

Kepada saudara2 dan rakan2 saya, sila lakukan pemeriksaan kesihatan sekurang2nya sekali setahun. Kalau kita di pengurusan atasan organisasi, sila lakukan sekurang2nya dua kali setahun. Sebagaimana saya nyatakan juga, tuan/puan adalah permata yang amat berharga kepada uitm dan masyarakat. Semoga Allah lanjutkan usia kita supaya kita dapat terus beribadah kepadaNYA.

Tiada ulasan: