Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Ogos 20, 2008

Tahniah Pn Norlizah

Tahniah saya ucapkan kepada pn Norlizah, mantan ketua program sr223. Beliau telah dinaikkan pangkat ke DM52, sebagai pensyarah kanan. Pada pandangan saya, beliau sepatutnya telah lama sebagai pensyarah kanan. banyak bakti telah pn Norlizah curahkan dalam bidang sains sukan.

Disebalik kegembiraan, ada yang berduka kerana tidak dinaikkan pangkat. Ada yang akan bermasam muka dan tidak puashati dengan mereka yang dinaikkan pangkat.Ada yang berasa bahawa mereka lebih layak dinaikkan pangkat.Maka akan adalah kata2 yang kurang manis dihebahkan.

Seperti saya suka katakan, "Rezeki adalah hak Allah". Doakan kita dikurniakan rezeki yang halal. Lambat laun, rezeki yang tidak halal akan menjadi masalah kepada kita.

1 ulasan:

aiShaH berkata...

Tahniah kak Liza, en Bob, Cik Su dan En Kee kerana kenaikan pangkat anda semua.