Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Ogos 16, 2008

Futsal Kualiti

Penat. Penat kerana bermain futsal (tanpa posisi yang tetap) dan penat menunggu untuk berlawan.

Sebanyak 40pasukan terlibat dengan futsal kualiti.Pasukan dari kampus cawangan, jabatan dan fakulti. Saya sepatutnya sebagi pengurus sahaja untuk pasukan ined. Maklumlah, sedar diri dah 40an. Tetapi kami tidak cukup pemain, maka terpaksalah tercungap2 di gelanggang futsal perindu. Kami bermain macam pemain negara, berjumpa ahli pasukan pada hari perlawanan. Memang cari nahas. Game pertama bertemu FSG'A', kami seri 2-2, game kedua lawan Perak-kalah 0-3, dan saya tidak sempat untuk game ketiga kerana saya telah berada di uitm daripada jam 9.15pagi hingga 5.00petang. Amat lama perjalanan pertandingan. Maaf kepada ahli pasukan kerana saya tidak dapat tunggu untuk game2 seterusnya.

InsyaALLAH, kita cuba dapat jersey khas untuk InED. Mungkin dengan jersey formal, semangat dan prestasi lebih baik?

Tiada ulasan: