Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Ogos 01, 2008

Bersyukur

Saya amat bersyukur kepada Allah kerana memperkenankan doa agar apabila berbicara dengan seseorang, walaupun ada yang cuba berselindung atau berkias, insyaAllah, akan terbuka hijabnya.

AlhamdulIllah, seorang saudara saya sekarang bila berbicara akan berbicara tentang perkara yang baik2. Tiada lagi yang ke kanan atau ke kiri. Saya menginginkan perubahan yang berlaku kepada saudara saya ini.

Saya akan tersenyum apabila melihat seseorang yang cuba berbicara perkara yang tidak jujur berlaku keresahan pada diri beliau. Cukuplah Allah sebagai Pengawal dan Pelindung ku.

Tiada ulasan: