Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Ogos 27, 2008

Blog Di Kalangan FSR

Saya seronok membaca blog para staf, pelajar dan graduan fsr. Banyak boleh dipelajari. Blog adalah satu cara aduan atau maklumbalas.

Saya nyatakan kepada para pelajar, kita di uitm untuk berkongsi ilmu. Ada ilmu saya ada, ada ilmu pelajar ada. Timbangkan dan pilihlah ilmu yang dapat membantu kita dunia dan akhirat. Ada yang tidak selesa bercerita secara bersemuka. Maka blog adalah medium untuk menyampaikan apa yang tersirat di dalam diri kita. Tetapi elakkan daripada bercerita secara terlampau peribadi. Pesan seorang mentor, " jangan bercerita terlampau mendalam, nanti digunakan oleh musuh kita".

Melalui blog saya selami diri para pelajar dan graduan saya. Maklumlah, peminat "criminal minds" dan psikologi (kajian minda). Saya seronok membaca pengakuan pemilik blog warga atau bekas warga fsr tentang perubahan positif kepada mereka hasil proses pembelajaran di fsr. Teruskan berkongsi ilmu melalui blog.

Tiada ulasan: