Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Ogos 14, 2008

Komen Pelawat

Saya mohon berbanyak maaf kepada pelawat blog saya jika cubaan untuk memberi maklumbalas tidak dapat mereka lakukan. Terima kasih kepada Echah kerana memaklumkan kepada saya secara lisan.

Bukan saya sengaja lakukan. Saya tersilap 'setting'. Patutlah saya tertunggu2 komen dan tiada yang saya terima. InsyaALLAH, para pembaca bolehlah memberi maklumbalas kepada saya bermula sekarang. Maklumbalas boleh juga merangkumi postings saya terdahulu.

3 ulasan:

aiShaH berkata...

Huhuhu.. barulah boleh org nak komen..

hisyamchemat berkata...

Ys la... ingatkan sengaja tak nak orang bagi komen. Jadi kami pun takla nak tinggalkan komen. Lepas ni komen jangan tak komen.

cebad berkata...

komen adalah untuk membantu.bukannya menyusahkan kita B-)