Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Ogos 29, 2008

Ramadan Kembali

InsyaAllah, pada minggu hadapan, apabila kita bertugas di pejabat, Ramadan bersama kita. "Bulan seribu bulan (Ramli Sarip). Bulan penuh rahmat dari ILLAHI.

Bersamalah kita meningkatkan ibadah di bulan yang mulia ini. Doakanlah agar kita mendapat berkat malam Lailatul Qadar. Ramadan sebagai peringatan bahawa bulan ini memberi peluang kepada kita untuk membuat persediaan sebaik2nya untuk akhirat. Saya memohon ampun dan maaf daripada saudara dan rakan sekelian kerana saya hanyalah seorang insan yang kerdil di bumi Allah yang luas ini. Yang buruk dan kurang itu datangnya daripada saya. Segala yang baik daripada Allah Taala sahaja. Halalkan segala makan minum saya.

Bersamalah kita semarakkan bulan Ramadan. Daripada Alalh kita datang, kepada Allah kita kembali.

Tiada ulasan: