Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Oktober 23, 2009

Balik Dari Kerja

Hari ni 5.05ptg saya dah keluar dr pejabat. Silap pulak terpunch out. Sebab malam ni wakil bos ke satu majlis uitm.

Saya biasanya balik pd jam7.30mlm dr pejabat. Selalunya pelajar penyelidikan dan latihan praktikal akan berjumpa saya antara jam 5ptg ke 7mlm. Dan selalunya, selepas jam 5ptg juga dapat fokus dlm kerja. Kalau sebelum jam 5ptg selalunya banyak urusan pentadbiran, mesyuarat, majlis dan mcm2 ada. Saya di fakulti selalunya hanya 2 hari dlm seminggu iaitu pada hari saya ada kuliah dgn pelajar. Dan secara puratanya saya akan berada selama 4jam termasuk waktu kuliah.

Jadi hari ini terasa pelik juga. Setelah sekian lama tak sampai di rumah sebelum jam 7malam. Dan saya ada masa untuk berehat sebelum kembali ke uitm untuk majlis malam ini.

1 ulasan:

nur berkata...

"This is the beginning of a new day. You have been given this day to use as you will. You can waste it or use it for good. What you do today is important because you are exchanging a day of your life for it. When tomorrow comes, this day will be gone forever; in its place is something that you have left behind...let it be something good."