Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Oktober 27, 2009

Kepimpinan dan Bakal Pemimpin

Seorang sahabat menelefon saya tadi tetapi saya tidak sempat nak jawab. Jadi saya buat panggilan semula kpd beliau. Maklumlah, kalau dia telefon maknanya sangat penting.

Dia memaklumkan bhw dia telah bagitau kpd pengetua sekolah menengah saya dahulu tentang kemudahan untuk program kepimpinan yg ditadbir oleh uitm. Dan beliau memaklumkan bhw hubungilah saya untuk menguruskan program tersebut untuk bakal2 pemimpin yg sedang menuntut di sekolah saya. Sahabat saya telah canangkan kpd pengetua bhw untuk program kepimpinan di masa hadapan, sayalah rujukan. Alahai, besar dan kuatnya canangang sahabat saya ni. Termampukah saya menguruskan amanah ini?

Saya bercadang untuk ke sekolah lama saya bersama sahabat saya untuk mendapat maklumat lanjut. Insyaallah, dgn izin Yang Maha Esa, saya akan cuba sebaik dan sedaya mungkin membantu mendidik bakal pemimpin dari sekolah lama saya. Teori kepimpinan apa yg saya nak gunakan ya?

Tiada ulasan: