Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Oktober 02, 2009

Jamuan Raya UiTM 1430H





Petang diadakan jamuan raya uitm di padang kawad. Kesemua fakulti/bahagian/jabatan mengambil bahagian melalui gerai2 makanan bertemakan menu yg telah ditetapkan.

VVIP menjamu selera di khemah khas. Yg lain2 menjamu selera secara MBW - makan by walking around. Antara gerai yg saya lawati adalah gerai pelajar antarabangsa. Saya lama berada di gerai tersebut. Kebetulan pula, semasa saya di situ, rombongan VVIP melawat gerai tersebut. Maka saya tersangkut agak lama di situ. Memang berbaloi, sebab juadah lain biasa dan mudah didapati berbanding dengan menu di Malaysia.

Kerana mengunjungi majlis raya, maka saya tangguh beberapa hari puasa 6 saya. Hanya tingga 2 hari sahaja lagi untuk saya sempurnakan puasa 6 syawal. Insyaallah.

Tiada ulasan: