Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Rabu, Oktober 21, 2009

Makan Malam Bersama Bekas Pengetua

Insyaallah, malam ini, saya bersama2 beberapa daripada sahabat2 setia akan makan malam bersama dgn seorang drpd bekas pengetua sekolah menengah kami. Beliau menjadi pengetua saya pada tahun 80an dahulu.

Begitu cepat masa berlalu. Sudah 25tahun sejak saya bergelar pelajar sekolah menengah. Diantara sahabat2 ada yang berjaya, ada yang kurang berjaya, ada yg sangat2 berjaya. Saya tak tahu bgmana nak menilai diri saya. Kerta besar - tiada, rumah besar - tiada, hutang besar - tiada, gaji besar - tiada, bini besar - tiada.

Dan semalam, saya bersama2 sahabat2 seperguruan bermain futsal spt biasa. Hmm, semalam terasa cepat pula penatnya. Tetapi seronok juga sebab masih ada stamina, dpt sprint below 10seconds (10 meter). tapi bial balik rumah, lambat tidur sebab tersangat2 penat.

Agak2 berapa ramaikah sahabat2 yg ada malam ni. Insyaallah saya berpakaian seragam saya untuk majlis makan malam spt biasa.

Tiada ulasan: