Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Selasa, Oktober 20, 2009

Bekerja Lagi

Bagi yang tak buat kerja (saya spt dinyatakan oleh pihak tertentu) akan diberi kerja. Dan kerja yg mungkin saya kena lakukan adalah sebagai wakil kpd uitm.

Kerja ini kalau ikut kelayakan akademik saya, pangkat saya dsbnya memang saya tak layak buat. Tinggi sangat tahapnya untuk saya. Tapi kerana saya dah dipilih untuk wakil uitm, maka saya terima amanah tersebut. Kerja ini akan dilakukan jika dapat bajet. Dan sepatutnya dilakukan pd hujung minggu ini. Pagi tadi saya terima surat jemputan setelah menerima telefon drpd jabatan berkaitan. Pakar pokok dan pakar taman tidak dapat hadir kerana masing2 telah mempunyai tugas uitm pd masa yg sama. Maka terpaksalah pakar akar yang pergi (saya).

Maka saya perlukan ahli2 pasukan utk membantu saya menjalankan tugas saya mewakili uitm ini. Ada sesiapa yg sudi? Hubungilah saya segera.

2 ulasan:

PPT berkata...

Salam Cebad,
Ada memerlukan apa-apa kriteria calon yang diperlukan dalam dalam misi pencarian Cebad?

PPT

cebad berkata...

Terima kasih. Tetapi saya dimaklumkan jemputan kali ini terpaksa tidak dpt dipenuhi. Insyaallah dilainkali