Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Oktober 02, 2009

Gerai FSR dan FSSR Pada Jamuan Raya UiTM






Kali ini FSR bergabung dgn FSSR. Sains Sukan dan Rekreasi bergabung dgn Senilukis dan Seni Reka. Nama singkatan fakulti yg sering tertukar oleh pihak lain.

Gerai FSR dan FSSR di gerai no4. Dan juadah yg dihidangkan adalah laksa Kedah. Saya pada mula2nya ingatkan laksa Penang. Tula, notis/banner besar pun tak dibaca. Ramai para staf FSR yg turut hadir menikmati juadah di gerai no4. Saya terkilan tak dpt habiskan sebekas laksa yg dihidangkan kpd saya kerana bg saya portion banyak sangat. Encik Hisyam Che Mat mewakili dekan FSR menerima hamper saguhati drpd Tan Sri NC.

Yang tak sedap mata memandang adalah, pengunjung yg bungkus awal2 lagi makanan yg dihidangkan, walau pun masa jamuan panjang lagi. Mungkin mereka puasa kot. Tapi kalau puasa takkanlah sampai dua hidangan dibungkus untuk seorang, dan bawa beg lagi untuk mengutip pelbagai hidangan. Mungkinkah ini cara mereka dididik dan mendidik.

1 ulasan:

hisyamchemat berkata...

ALAHAI SALAH PANDANG DA