Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Oktober 22, 2009

Bersama Setelah 25Tahun



Terima kasih kpd penganjur. Terima kasih kpd sahabat2 yg hadir. Ada yg saya tidak jumpa hampir 25tahun selepas tamat SPM.

Jika dilihat gambar ada yang kelihatan lebih tua drpd bekas pengetua kami yg sudah mencecah 70tahun. Dan apabila membaca diskusi di dalam FB, masa seolah kembali ke tahun 80an. Ianya membuat saya terfikir sejenak. Begitu juga semalam. Kami bekas pelajar duduk sesama kami. Dan masih ramai yg takut2 nak duduk dimeja utama walau pun pangkat kami boleh dikatakan tinggi2. Kami akan bercerita kenangan lama. Seolah2 kami kembali berusia belasan tahun. gelak ketawa sentiasa kedengaran.

Dan seperti biasa, di majlis sebegini, isteri2/teman2 wanita/tunang2 akan duduk semeja. Bagi yang isteri2 dll yg pertama kali hadir di majlis kami akan rasa kekok. Dan para isteri2/teman2 wanitalah yg menjadi jurugambar. Dan soalan biasa, dimana isteri saya? Jawapan biasa saya,'bersama anak2'.

Tiada ulasan: