Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Oktober 24, 2009

Hari Ini Dalam Sejarah - UiTM

Semalam saya hadir ke majlis pelancaran - Hari Ini Dalam Sejarah UiTM. Ianya telah dirasmikan dan dilancarkan oleh Tan Sri NC UiTM.

Majlis dianjurkan oleh pelajar Masscomm Broadcasting dibawah nasihat pensyarah mereka. Program HIDS - UiTM akan bermula 'berkokoknya ayam' pada 1 Januari 2010 (01.01.2010). Ianya akan ke udara melalui Radio UiTM dan akan memaparkan sejarah berkaitan UiTM sejak ianya ditubuhkan. Rancangan ini akan ke udara pada setiap hari daripada 1 Januari 2010 sehhingga 31 Disember 2010.

Semalam saya mewakili Pengarah saya. Tidak ramai jemputan yg dpt hadir kerana mungkin dimaklumkan pada saat akhir setelah ditangguhkan pada tarikh sepatutnya iaitu pd hari sebelumnya Khamis 22Oktober 2009. Selain drpd mereka dari Masscomm, wakil/vip yg hadir adalah dari Perakaunan dan Art & Design.

Mungkin gambar saya akan termasuk dlm koleksi gambar sejarah UiTM jika gambar yg hadir semalam dimasukkan dlm koleksi UiTM. Ada peluang menjadi sebahagian drpd sejarah UiTM.

Tiada ulasan: