Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Khamis, Oktober 08, 2009

Ditangguh Lagi

Cadangan lawatan ke Kenyir pada minggu depan terpaksa ditangguh lagi. Last minute, bos besar bagi tau, dia tak dapat hadir.

Saya bgtau dia, kalau dia tak hadir, program terpaksa tangguh. Dia bgtau saya untuk mewakili dia. Dan saya bgtau bos besar, 'maaf, saya tak boleh buat keputusan yg melibatkan keputusan peringkat tertinggi uitm, yalah, siapa saya'. Maka setelah dirujuk kpd bos2 lain, dipersetujui program ditangguhkan. Saya mohon banyak2 maaf kpd Timbalan Pengarah UiTM Dungun yg telah bertungkus lumus untuk memastikan program akan berjalan lancar. Memanglah bukan mudah nak bawa seorang ahli LPU, 2 tnc, penasihat undang2, 2 pengarah, dan timbalan pengarah, dan seorang pensyarah (saya) hadir ke satu majlis. Insyaallah, ianya akan berjaya di masa depan.

Dengan tertangguhnya ke Kenyir, maka saya insyaallah akan ke Jengka. Ada majlis pelancaran program FSR di Jengka yg akan dirasmikan oleh TM Pahang.

Tiada ulasan: