Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Oktober 19, 2009

Konvokesyen ke 71 UiTM

Konvo kali ini bermula pd 15 Oktober lagi. seramai lebih 21,000 graduan akan terima skrol mereka. Berbeza dgn masa saya terima diploma saya yg mana hanya 3,000 graduan untuk setahun shj.

Konvo kali ini menyaksikan secara purata 1,000 graduan setiap sesi. Dan nama2 graduan tidak lgi disebut pengacara majlis, serta tiada lagi bersalaman dgn pemberi skrol. Malah 'live band' dan jamuan untuk keluarga dan graduan juga tiada. Kesannya, konvo dpt dijalankan dgn lebih cepat dan ekonomi.

Semalam, sesi konvo untuk graduan FSR, Pendidikan dan Masscomm. Tahniah kpd para graduan terutama mereka yg saya selia projek penyelidikan mereka. Tidak ramai pensyarah FSR yg dapat hadir kerana terdapat mereka yg menjalankan temuduga pd 17Oktober tidak sempat kembali ke Shah Alam.

Pada hari pertama konvo, 3 drpd rakan seprogram sarjana saya tamat pengajian mereka dgn jayanya. Tahniah. Bilakah pula giliran saya?

Tiada ulasan: