Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Sabtu, Oktober 10, 2009

PERAK di PECIPTA 2009



Alhamdulillah, saya mendapat pingat perak di PECIPTA 2009. Walau pun berharapkan emas, iamya lebih baik drpd tangan kosong shj.

Rezeki tak dpt kita pasti. Ianya hanya ALLAH shj yg tahu. Semalam saya berharapkan menang cabutan bertuah di majlis makan malam dan jamuan raya InED di kampus Puncak Alam. Malangnya tiada rezeki saya dan saya juga tidak memenangi sebaran hadiah lain. Rupa2nya, hadiah adalah di PECIPTA 2009. Senarai pemenang telah dikeluarkan semasa makan malam semalam. Tetapi saya hanya tahu pagi tadi apabila saya ke KLCC untuk menjaga dan seterusnya mengemaskan gerai pameran saya. Terima kasih kpd mereka yg telam membantu dan memberi sokongan kpd saya.

Kalau EMAS, mungkin pasti mewakili UiTM ke luar negara. Agak2 untuk perak, apakah ganjaran drpd uitm. Terdapat 12 pemenang perak dan 10 gangsa drpd 60 penyertaan UiTM. Saya akan gunakan kemenangan ini untuk mendorong saya bersedia ke IID 2010.

2 ulasan:

aiShaH berkata...

Salam

Tahniah atas kejayaan yang diperolehi. Semoga dapat lagi anugerah di lebih tinggi

olie_8 berkata...

tahniah sir!!!
next year kalau da apa2 nk tlg blh la pgl kami