Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Jumaat, Oktober 24, 2008

Amanah Dalam Kualiti

Tugas saya sekarang menjaga kualiti. Ini utk memastikan pelanggan unit saya mendapat perkhidmatan setimpal dgn bayaran yg diberikan.

Maka saya amat marah pada sesiapa yg bertugas secara tiada kualiti sedangkan mereka tanpa segan silu tamakkan bayaran daripada pelanggan. Saya akan sentiasa maklumkan kpd mereka yg berkenaan ketidakpuasan saya terhadap mereka yg tidak beramanah terhadap pelanggan. Jika saya tidak menegur mereka yg tidak beramanah bermakna bhw saya pun tidak amanah.

Kita mungkin boleh kelihatan kaya secara superficial tetapi yg penting adalah kekayaan dalaman dan pandangan org lain terhadap kita.

Tiada ulasan: