Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Isnin, Oktober 13, 2008

Perancangan Masa

Saya cuba sediakan perancangan masa saya di uitm sehingga dis2010. InsyaAllah, apa dirancang akan dilakukan.

Kita mesti punyai objektif sebelum buat perancangan utk capai objektif kita. Saya edarkan perancangan saya kpd pihak2 yg perlu tahu. Ini utk memudahkan urusan saya dgn mereka. Perancangan adalah satu bentuk komunikasi. Ianya memaklumkan kpd pihak lain dan juga saya apa, bila dan kenapa saya perlu bersedia utk jayakan rancangan mencapai objektif.

Saya galakkan masa diperuntukkan utk perancangan melebihi masa kita melakukan tugas atau melakukan pembetulan kpd tugas. Ianya akan membantu kerja kita lebih cepat dan tepat.

Tiada ulasan: