Mengenai Saya

Foto saya
focus on financial statements and cash budgeting, counseling - stress management, burn out, job satisfaction, motivation, quality management system - iso 9001:2008, leadership, entrepreneurship, university-industrial-community-alumni development, risk management

Ahad, Oktober 12, 2008

Kerja Dgn Ria dan Ceria

Di Dungun saya akan ditemani oleh sdr Zul. Zul adalah staf uitm Dungun.

Zul diamanahkan menjaga saya semasa di Dungun. Banyak yg saya pelajari drpd beliau. Zul tidak akan henti2 utk berkongsi ilmu yg dia ada. Kisah penyu, keropok lekor, masjid kristal, dan banyak lagi. Saya lihat Zul sangat seronok dan bersyukur kpd Allah kerana dapat bertugas di uitm. Walau pun acapkali tugas memerlukannya utk lari sekejap ke rumah utk tukar pakaian sebelum bertugas semula, Zul masih tetap setia menjalankan amanah drpd uitm.

Jika uitm mendapat ramai lagi staf spt Zul, InsyaAllah, uitm akan sangat2 cemerlang. Siapakah lebih bersyukur bekerja di uitm, staf di induk atau di cawangan?

Tiada ulasan: